Levering 1-3 hverdage

Fri fragt på alle ordrer over 500 kr.

Diskret levering

Spørgsmål og svar

Finder du ikke det, du leder efter? Så tag et kig i vores ofte stillede spørgsmål.

Jeg ønsker at oprette en profil hos ABENA. Hvad gør jeg?

Du kan i toppen af hjemmesiden eller bunden oprette en profil hos ABENA Privat ved hjælp af e-mail og en adgangskode. Hvis du oplever problemer, så kontakt vores kundeservice på abenaprivat@abena.dk.

Hvilke fordele er der ved at oprette en profil?

Når du opretter en profil ved ABENA Privat får du adgang til ekstra funktioner såsom favoritlister, genbestilling, se nuværende og tidligere ordrer samt tilføje flere adresser. Hvis du oplever problemer med at oprette en profil, så kontakt vores kundeservice på abenaprivat@abena.dk.

Hvordan finder jeg et specifikt produkt?

Du kan søge efter varer ved hjælp af søgefeltet i toppen af siden. Du kan også klikke dig frem til det ønskede produkt via menupunktet ’Alle produkter’ i topmenuen. Hvis du gerne vil se vores udvalg i alfebetisk rækkefølge, kan du finde vores alfabetisk produktoversigt under menupunktet service.

Hvordan bestiller jeg?

Når du har fundet et ønsket produkt, skal du vælge det antal du ønsker. Du kan også ændre enheden på nogle varer. Hvis du vælger et antal, som er mindre end minimumsbestillingen, vil antallet automatisk ændre sig til minimumsantallet. Herefter kan du klikke på "tilføj til kurv". Når du har valgt alle dine ønskede varer, kan du klikke på kurven i øverste højre hjørne for at gennemføre ordren.

Hvor kan jeg se en status på min ordre?

Hvis du har oprettet en profil ved ABENA kan du i menupunktet "Mit ABENA" i topmenuen se dine ordrer, loginoversigt, mv.

Hvordan ændrer jeg en adresse?

Hvis du har oprettet en profil ved ABENA, kan du, når du er logget ind på din profil, tilpasse dine forudvalgte adresser under "Dine adresser".

Hvordan fungerer favoritlister?

Din favoritliste er en liste over varer, som du hyppigt har brug for at bestille eller tilføje til dine ordrer. Du kan også favorisere varer, som du ønsker hurtig adgang til eller ønsker påmindelse omrking. Under menupunktet "Mit ABENA" i topmenuen kan du vælge "Favoritter". Herfra kan du oprette nye favoritlister ved at klikke på det lille "+"-ikon. Når du vil tilføje en vare til din favoritliste, klikker du på det lille "hjerte"-ikon ved varen enten ude i kategorierne eller på produktsiden. Herefter vælger du hvilken favoritliste, du ønsker varen tilføjet til. Du kan nemt tilpasse og tilføje dine favoritlister efter behov.

Hvor kan jeg se lagerstatus på varerne?

Du kan se lagerstatus på alle vores varer ud for varenummeret. Det vises som en grøn prik, der indikerer, at varen er på lager. Varer, som har en gul prik er på lager indenfor 3-5 hverdage, og kan derfor ikke lægges i kurven. Kom da tilbage til shoppen, når varer igen er på lager. Varer, der ikke er på lager inden for 5 hverdage, vises ikke på siden. Du kan derfor opleve, at en vare, du plejer at bestille, ikke kan søges frem på siden. Kontakt kundeservice på telefon 74 31 19 90 hvis din ønskede vare ikke kan søges frem på siden - de kan hjælpe dig med at se, hvornår varen kommer på lager igen.

Hvad betyder ”denne varer tages ikke retur”?

Det er ikke alle varer, du kan returnere til ABENA. Hvis du støder på ”denne varer tages ikke retur” betyder det, at det er en sterilvare. Vi tager ikke disse varer retur af hensyn til lovgivning.

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål eller oplever problemer.

Du kan kontakte os på følgende måder:

Skriv os en mail på
abenaprivat@abena.dk
Ring og tal med en af vores kompetente kundeservicemedarbejdere på tlf.
74 31 19 90